ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МІСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРИСТВА ОХОРОНИ ПРИРОДИ

Конкурс

Відбувся конкурс "ДОБРО В ТВОЄМУ СЕРЦІ" для груп учнів та класних колективів 7-9 класів.

Конкурс був спрямований на формування відповідального та гуманного ставлення до тварин. 

Дізнатися більше

Обговорення

На розгляд членів Товариства та усіх небайдужих винесено проект нової редакції Статуту

Дізнатися більше

Працюємо разом

Ми намагаємось відслідкувати усі негативні екологічні явища міста, але без активної позиції громадян не можна подолати безлад у сфері охорони довкілля. Наша природа вимагає дій від кожного...

Дізнатися більше

Увага! Консерванти

Величезна кількість товарів, які прикрашають полиці наших магазинів, містять різні емульгатори та консерванти. Дізнайтесь, які з них не є безпечними.

Дізнатися більше

Екологія міста

Дніпропетровськ займає площу 405,08 квадратних кілометрів і має населення 997,8 тис. осіб.

Дізнатися більше


Інформація про викиди

Дізнатися більше

Природно-заповідний фонд Дніпропетровська

Відомості про об'єкти природно-заповідного фонду міста

Дізнатися більше

Екологічні свята і пам'ятні дати

Найближче екологічне свято 19 квітня День довкілля (День навколишнього середовища України)

Дізнатися більше


Громадська екологічна експертиза

Міське товариство разом з Дніпропетровською обласною організацією Українського товариства охорони природи проводить громадські екологічні експертизи проектів

Дізнатися більше

Статут Товариства


План робіт на 2015 рік

Дізнатися більше

Звіти за минулі роки

Дізнатися більше

Фінансова участь

Дізнатися більше

Завітай на сайт друзів

Асоціація міжнародно-правових досліджень


ООО Корс-Софт

Автоматизация торговли
Бесплатная программа для создания сайта -
Мини-Сайт UA

Звіт про діяльність Товариства у 2014 році

Статутна діяльність

У 2014 році Дніпропетровська міська організація Товариства охорони природи зосереджувалась на виявленні екологічних проблем міста,  розробці пропозиції щодо поліпшення законодавства України, популяризації інформації про діяльність екологічних громадських організацій, участі в евроінтеграційних процесах.

Також 2014 рік став 55 роком діяльності міського товариства.

Відзначення ювілею Товариства

У 2014 році виповнилося 55 років з того часу. як почало діяти Дніпроптровське міське товариства охорони природи: 18-22 червня 1959 року згідно рішення виконкому Дніпропетровської міської ради депутатів трудящих та на підставі відповідної конференції Товариство сприяння озелененню Дніпропетровська було реорганізоване в міську філію Українського товариства охорони природи. Восени 1959 року міська філія розпочала свою роботу.

У 1990 році згідно рішення президії Республіканської ради Українського товариства охорони природи про переведення місцевих осередків на госпрозрахунок міське товариство було зареєстроване як самостійна юридична особа.

З метою відзначення ювілею Товариства було підготовлено відповідні матеріали, які були розміщені в обласній газеті «Європейський Час» та на веб-сайті Товариства, обласною організацією Українського товариства охорони природи проведено круглий стіл «Громадська оцінка впливу на довкілля» з цієї нагоди.

Багаторічна діяльність міського товариства охорони природи  була відзначена Подякою голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Коломойського І.В. та Подякою Дніпропетровського міського голови Куліченка І.І., грамотами Дніпропетровської обласної організації Українського товариства охорони природи.

Участь у конференціях, круглих столах, семінарах

У зв’язку з початком з 1 листопада 2014 р. тимчасового застосування Угоди про асоціацію Україна – ЄС розпочинається створення інституцій, передбачених Угодою.

Першими ініціативу на себе взяли громадські об’єднання, які розпочали процес формування Платформи громадянського суспільства Україна – ЄС, що створюється у відповідності до статей 469–470 Угоди про асоціацію.

Згідно з текстом Угоди, Платформа громадянського суспільства Україна – ЄС «складається з представників громадянського суспільства України, з однієї сторони, і членів Європейського економічного і соціального комітету (ЄЕСК), з іншої сторони, як форум для проведення ними засідань та обміну думками». Платформа має бути поінформована про рішення та рекомендації Ради асоціації (двостороннього урядового органу Асоціації) та може надавати власні рекомендації, які мають розглядатися офіційними органами України та ЄС.

Процес було формально розпочато у травні 2014 р. із формування Ініціативної групи, а в липні, після підписання Угоди про асоціацію, створено Оргкомітет Установчих зборів Української частини Платформи. А вже 7 листопада проведенням Установчих зборів в «Президент готелі» (м. Київ) кількамісячний процес формування української частини Платформи громадянського суспільства Україна – ЄС завершено.

Процес створення української частини Платформи був прозорим, публічним і відкритим. Понад 200 громадських об’єднань було залучено до започаткування Платформи, із них 165 взяли участь безпосередньо в установчих зборах. Серед учасників установчих зборів була Дніпропетровська міська організація Товариства охорони природи.

Із боку Євросоюзу інститутом, відповідальним за створення Платформи виступає Європейський економічний та соціальний комітет (ЄЕСК), налагодження співпраці з ЄЕСК було одним із пріоритетів Оргкомітету з початку установчого процесу.

У ході попередніх контактів Оргкомітету з ЄЕСК було визначено, що чисельний склад Платформи громадянського суспільства Україна – ЄС складатиме 30 осіб у рівній кількості (15 + 15) з обох сторін.

Було створено 15 робочих груп, напрямки роботи яких збігаються з ключовими змістовними напрямками Угоди про асоціацію. Міська організація товариства охорони природи визначилось, що братиме участь в робочій групі, що опікується питаннями охорони довкілля.

Протягом 2014 року Дніпропетровське міське товариство охорони природи також брало участь в заходах, організованих Дніпропетровською обласною організацією Українського товариства охорони природи.

Участь в громадському обговоренні проектів

Товариство взяло участь в громадському обговоренні Концепції реформування державної системи моніторингу довкілля, що здійснювалось Міністерством екології та природних ресурсів України.

Розглянувши проект Концепції реформування державної системи моніторингу довкілля Дніпропетровська міська організації товариства охорони природи відзначає, що запорукою реалізації концепції є активна участь підприємств-забруднювачів у встановленні систем локального екологічного моніторингу з автоматизованою передачею даних.

Водночас, багато підприємств не зацікавлені у встановленні таких систем, оскільки це дозволить повно і достовірно встановити характер та обсяг забруднення навколишньому середовищу, який вони завдають.

Можливим засобом спонукання підприємств-забруднювачів до встановлення систем локального екологічного моніторингу на своїх об’єктах є зміна законодавства з питань держаного контролю (проведення перевірок, вжиття інших заходів), яке б передбачало залежність характеру та обсягів такого контролю від наявності або відсутності на відповідному підприємстві відповідних систем екологічного моніторингу.

З цією метою має бути затверджений план-графік встановлення систем онлайн-моніторингу по групах підприємств в залежності від ступеня їх негативного впливу на довкілля, підписані протоколи між цими підприємствами та управліннями охорони навколишнього середовища (чи Міністерством екології та природних ресурсів України – для підприємств загальнодержавного значення) щодо строків проектування, встановлення та запуску таких приладів. Відхилення від виконання цих протоколів має спричиняти скасування обмеження на проведення перевірок таких підприємств.

  У зв’язку з цим було запропоновано в Розділі «Покращення фінансового, технічного та кадрового забезпечення функціонування системи» Концепції абзац 3 викласти в наступній редакції: «поширити практику залучення до отримання інформації у сфері навколишнього середовища підприємств-забруднювачів, у тому числі, шляхом визначення характеру та обсягів державного контролю за такими підприємствами в залежності від наявності у них систем локального моніторингу з автоматичним збиранням та передачею даних.»

Товариством також було підготовлено пропозиції до Статуту територіальної громади міста Дніпропетровська, які були спрямовані до міської ради та оприлюднені на її офіційному веб-сайті за посиланням: http://dniprorada.gov.ua/prorozicii-meshkanciv-mista-dnipropetrovska

Законотворчі ініціативи

Організацією продовжувалась робота щодо прийняття закону «Про садівничі товариства», що покликаний врегулювати відносини по створенню й діяльності таких товариств. З цією метою було направлено відповідні листі до народних депутатів України та профільних міністерств, до прем’єр-міністра України.

З метою поліпшення взаємодії між громадськістю та іншими зацікавленими суб’єктами міська організація Товариства виступила з ініціативою ухвалити спеціальний закон «Про громадську екологічну експертизу», який би більш повно регулював згадані відносини. При цьому положення такого законопроекту дозволять серед іншого виконати вимоги Оргуської конвенції та Конвенції ЕКСПО, щодо розширення громадської участі в оцінці впливу на довкілля та її впливу на прийняття рішень у сфері охорони довкілля.

Також велась робота щодо вдосконалення правового регулювання статусу місцевих осередків громадських організацій.

З 01.01.2013 р. набув чинності новий Закон України «Про громадські об’єднання», яким було передбачено, що структурні підрозділи громадських організацій, які раніше мали статус місцевих осередків, тепер є відокремленими підрозділами. Така зміна назви обґрунтовувалась необхідністю узгодження термінології із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», де передбачено, що у складі юридичної особи діють саме відокремлені підрозділи.

При цьому авторами закону не було враховано, що у комерційних юридичних осіб мова переважно йде про відокремлені підрозділи (наприклад, юридична особа, зареєстрована у м. Києві, а філія – у м. Львові), а у громадських організацій – про структурні одиниці (міська організація зареєстрована у м. Дніпропетровську, а її підрозділи – у кожному районі цього ж міста).

Водночас, відповідно до п. 133.1.5 п. 133.1 ст. 133 Податкового кодексу України відокремлені підрозділи юридичної особи є самостійними платниками податків.

Таким чином, у разі прийняття громадською організацію рішення про розбудову територіальної структури, органами юстиції приймається рішення про внесення відомостей до ЄДРПОУ про відокремлені підрозділи організації, цим підрозділам автоматично присвоюються ідентифікаційні коди та здійснюється їх реєстрація в районних податкових інспекціях як платників податків.

Проте в багатьох випадках такі підрозділи утворюються виключно з метою безпосереднього виконання статутних завдань (просвітницької, пропагандиської та іншої громадської діяльності, об’єднання членів організації за територіальним принципом), при цьому вони не мають повноважень на проведення фінансових та оподатковуваних операцій, нарахування та виплати будь-яких винагород. У таких підрозділів зазвичай відсутні печатки та розрахункові рахунки.

Слід відзначити, що громадська організація може бути заснована без статусу юридичної особи шляхом повідомлення про створення але таким чином не може бути створений структурний підрозділ іншої громадської організації.

Таким чином, виникає абсурдна ситуація, коли держава дозволяє створювати громадські організація (шляхом повідомлення про створення), що не зобов’язані подавати будь-яку фінансову звітність, натомість не передбачають такої можливості для осередків громадських організацій.

Більше того, якщо громадська організація розбудовуватиме структуру до первинних ланок (підрозділи на підприємствах, організаціях, установах, вуличні та квартальні осередки тощо) – єдиною формою їх легалізації стане внесення про них відомостей до ЄДРПОУ громадської організації як про відокремлені підрозділи, відповідно, з присвоєнням кодів та постановкою на облік в податкових інспекціях. Таким чином, складатиметься ситуація, коли в одній податковій інспекції обліковуватимуться десятки суб’єктів, що відносяться до однієї й тієї є юридичної особи, і роками здаватимуть порожню звітність, витрачаючи час і ресурси державного органу. З іншого боку, громадська організація заміть безпосереднього виконання статутних завдань, повинна буде готувати та подавати податкову звітність за велику кількість організацій, що не здійснюють і ніколи не здійснюватимуть жодних фінансово-господарських операцій.

У зв’язку з викладеним на адресу профільних комітетів Верховної Ради України, Міністерства фінансів України, Державної фіскальної служби було надіслано листи з пропозиціями розглянути можливість підготовки змін до Податкового кодексу України, якими буде скасована обов’язковість реєстрації як платників податків відокремлених підрозділів громадських організацій, які не здійснюють і не мають повноважень на здійснення оподатковуваних операцій

Агітаційна робота

У 2014 році проводилась традиційна роз’яснювальна робота щодо небезпеки спалення листя та бадилля. Зокрема, відповідна інформація розміщена на веб-сайті Товариства.

У 2014 р. продовжено традицію видання екологічних календарів, так у вересні було видано накладом одна тисяча примірників календарів Товариства охорони природи на 2015 р., які розповсюджуються з метою популяризації діяльності організації. Календарі містять посилання на веб-сайт Товариства, що має стати передумовою збільшення його відвідуваності.

Конкурси

Дніпропетровською міською організацією товариства охорони природи спільно з Товариством захисту тварин «Друг» на базі Дніпропетровського міського палацу дітей та юнацтва було проведено екологічний конкурс для шкіл «Добро в твоєму серці». Конкурс мав на меті надання допомоги тваринам та є частиною довгострокової програми, розрахованої з 2012 по 2016 роки.

Переможцями конкуру стали п’ять колективів, які отримали подарунки від Товариства охорони природи.

Зараз ведеться робота щодо підготовки для конкурсу в 2015 році.

Відтворення місцевих осередків

У 2014 році було завершено роботу з відтворення місцевих осередків Дніпропетровської міської організації товариства охорони в 7 районах міста. Було зареєстровано та поставлено на облік в державних органах: Відокремлений підрозділ Амур-Нижньодніпровського району, Відокремлений підрозділ Бабушкінського району, Відокремлений підрозділ Жовтневого району, Відокремлений підрозділ Індустріального району,  Відокремлений підрозділ Кіровського району, Відокремлений підрозділ Красногвардійського району, Відокремлений підрозділ Ленінського району.

Ведеться робота зі створення Відокремленого підрозділу Самарського району.

Розробка нової редакції Статуту Товариства

У 2014 році велась робота щодо приведення Статуту Товариства у відповідність до вимог нового Закону України «Про громадські об’єднання» та потреб сучасності. Було підготовлено нову редакцію статуту, яка передбачає деталізацію повноважень органів Товариства, розширює права членів, уточнює вимоги до звітності. Встановлена можливість ухвалення рішень із застосуванням сучасних інформаційних засобів, зокрема, електронного цифрового підпису.

Проект Статуту було розміщено на веб-сайті Товариства для обговорення.

Остаточна редакція проекту буде винесена на розгляд позачергової конференції Товариства, що запланована на 2015 рік.

Участь у громадських кампаніях

Міська організація товариства долучилась до громадської кампанії щодо необхідності прискорення створення національного природного парку «Орільський». З цією метою було направлено повторний запит  до Міністерства екології та природних ресурсів України до якого додано газети «Європейський Час» з статтями про цей природний об’єкт.

Участь в громадському моніторингу охорони довкілля

Згідно ст. 13 Закону України «Про природно-заповідний фонд» об'єднання громадян, статутами яких передбачена діяльність у галузі охорони навколишнього природного середовища, мають право на участь в управлінні територіями та об'єктами природно-заповідного фонду шляхом: участі у контролі за додержанням режиму таких територій та об'єктів.

Відповідно до ч. 4 ст. 38 вказаного Закону утримання та реконструкція парків-пам'яток садово-паркового мистецтва провадиться за проектами, що розробляються спеціалізованими науковими та проектними установами і затверджуються органами, у підпорядкуванні яких перебувають ці парки, за погодженням з центральним органом виконавчої влади в галузі охорони навколишнього природного середовища – щодо парків-пам'яток садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення.

Згідно ч. 2 ст. 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядниками інформації  для цілей цього Закону визнаються суб'єкти господарювання, які володіють інформацією про стан довкілля. При цьому, згідно ч. 1 ст. 13 Закону України «Про інформацію» до інформації про стан довкілля відноситься інформація про стан складових довкілля та його компоненти, а відповідно до ст. 25 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» до інформації про навколишнє природне середовище відноситься інформація про екологічні плани, програми і заходи.

У зв’язку з цим було надіслано запити  до уповноважених органів щодо управління парками-пам’ятками садово-паркового мистецтва міста Дніпропетровська відносно наявності проектів утримання та реконструкції цих об’єктів природно-заповідного фонду.

Також здійснювались заходи щодо громадського моніторингу проблем поводження з безпритульними тваринами. У зв’язку з цим було надіслано запити до органів державної влади обласного рівня та органів місцевого самоврядування в м. Дніпропетровську щодо виконання Програми поводження з безпритульними тваринами у Дніпропетровській області на 2012 – 2016 роки, затвердженою 27.12.2011 р. Дніпропетровською обласною радою (рішення № 206-10/VI), яка за рішенням обласної ради від 23.03.2012 р. № 263-12/VI була замінена Програмою поводження з безпритульними тваринами у Дніпропетровській області на 2012 – 2017 роки та Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у місті Дніпропетровська на 2012 – 2016 роки, затвердженої  25.07.2012 р. Дніпропетровською міською радою (рішення № 8/26).

Взаємодія із громадськістю

У 2014 році Товариство взаємодіяло з Комітетом з питань екології Громадської ради при Дніпропетровській облдержадміністрації.      

Здійснюється взаємодія з Українським товариством охорони природи – надано юридичні консультації щодо вирішення проблем з Черкаською обласною організацією Українського товариства охорони природи. Представник міської організації Товариства бере участь в діяльності Всеукраїнської ради Українського товариства охорони природи.

За зверненням керівника Жовтневої райорганізації партії «УДАР» було підготовлено запити до прокуратури та органів місцевого самоврядування щодо проблем незаконної вирубки дерев та кущів біля автостоянки поруч з кінотеатром «Салют» по вул. Набережній Перемоги та на Мандриківській косі та самовільного зайняття земельних ділянок на Мандриківській косі.

Інформація про діяльність міського товариства та взаємодія зі ЗМІ

Основним інформаційному ресурсом, за допомогою якого проводиться висвітлення діяльності міського товариства охорони природи, є сайт організації – www.nature.dp.ua

На сайті розміщена інформація про міське товариство охорони природи, його керівництво, основні напрямки діяльності. Зазначено права й обов'язки членів організації, запропонована форма для вступу до складу товариства охорони природи. Сайт регулярно оновлюється.

Протягом 2014 року сайт відвідувало понад 250 осіб щомісячно, а загалом – понад 3 000 осіб. За весь час діяльності сайту його відвідали більше 15 тис. користувачів. 

Товариствj охорони природи також є співзасновником дніпропетровської обласної газети «Європейський Час» (свідоцтво ДП серії № 2002-740ПР). Усього протягом 2014 р. було видано 6 випусків газети (4 чергових номера та 2 спецвипуски). Кожен номер газети містить матеріали з охорони довкілля. Обов’язково висвітлюються події з життя Товариства охорони природи: так, у № 1(14) розміщено матеріали прес-служби Товариства охорони природи щодо вдосконалення системи моніторингу довкілля, у № 2 (16) – про проведений Дніпропетровською обласною організацією Українського товариства охорони природи круглий стіл «Довкілля-2014», у Спецвипуску (17) – матеріал до 55-річчя Дніпропетровського міського товариства охорони природи, у № 4 (18) – про проведений Дніпропетровською обласною організацією Українського товариства охорони природи круглий стіл «Громадська оцінка стану довкілля», а також вміщено інформацію про засідання Всеукраїнської ради Українського товариства охорони природи. В газеті також були розміщені статті проф. П.П Єрмакова, члена президії Дніпропетровської обласної організації Українського товариства охорони природи – «Здоровье всегда» (Спецвипуск № 15), «Истоки исцеления» (Спецвипуск № 17).   

Середній наклад одного випуску газети – 1 тис. примірників. Газети направляються центральних та місцевих органів у сфері охорони довкілля (Міністерство екології та природних ресурсів України, Державна екологічна інспекція України, Державне агентство лісових ресурсів, Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської облдержадміністрації, міські управління охорони навколишнього природного середовища). Також газета надсилається до Українського товариства охорони природи, всеукраїнських та місцевих екологічних громадських організацій. Видання в електронній формі доступне в мережі Інтернет.

У 2014 році співзасновниками газети було прийнято рішення про її перереєстрацію у всеукраїнську але Державною реєстраційною службою України не було здійснено перереєстрацію видання без пояснення причин та надіслання офіційної відмови.

Засідання міської ради та її президії

В 2014 році відбулось 2 засідання міської ради Товариства охорони природи, на яких розглядались питання:

- про внесення змін до складу Дніпропетровської міської ради товариства охорони природи;

- про утворення президії Дніпропетровської міської ради товариства охорони природи та обрання її складу

- про реєстрацію Дніпропетровської міської організації товариства охорони природи як неприбуткової організації;

У зв’язку з утворенням відповідно до Статуту Товариства президії міської ради саме вона стала органом управління поточною діяльністю організації.

Протягом 2014 року відбулись 4 засідання президії міської ради на яких розглядались питання:

- про прийняття колективного члена

- про нову редакцію статуту Товариства

- про підготовку до позачергової конференції

- про продовження видання газети «Європейський Час»

- про зміну сфери розповсюдження газети «Європейський Час»

- про реформу системи державного управління у сфері охорони довкілля;

- про стан виконання програм регулювання чисельності безпритульних тварин;

- розгляд річного звіту про діяльність Товариства у 2014 році;

- про зміну сфери розповсюдження газети «Європейський Час»;

- затвердження плану діяльності Товариства на 2015 рік.     

Було також оновлено склад міської ради Товариства шляхом кооптації до неї: Дмитрієва Андрія Сергійовича – голови Кіровського районного осередку Товариства, Лук’янова Михайла Анатолійовича.

Звіт ревізійної комісії

Дніпропетровська міська організація Товариства охорони природи є місцевою громадською організацією природоохоронного спрямування зі статусом юридичної особи. Організацію було зареєстровано президією Дніпропетровської міської рад народних депутатів 13.12.1990 р. рішення № 414. Чинне свідоцтво про державну реєстрацію товариства як юридичної особи видане державним реєстратором Дніпропетровської міської ради 23.03.2009 р. серії А01 № 053294. Протягом 2014 р. було одержано свідоцтва про державну реєстрацію Товариства як громадської організації за № 1411947 (заміна здійснена у зв’язку з реєстрацією зміни керівника Товариства). Ідентифікаційний код товариства в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України – 23024517. Чинна редакція статуту затверджена другим етапом Установчої конференції товариства 22.09.2009 р. і зареєстрована виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради 28.09.2009 р.

Дніпропетровська міська організація Товариства охорони природи знаходиться на обліку в Державній податковій інспекції Жовтневого району міста Дніпропетровська, органах загально-обов’язкового державного соціального страхування, органах пенсійного фонду, Жовтневому районному центрі зайнятості. Звітність до податкової інспекції та органів статистики подається в повному обсязі. Звітність до пенсійного фонду не подавалась через відсутність нарахувань, пов’язаних з оплатою праці.

Згідно рішення ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська № 847 від 10.04.2014 р. Товариство було внесено до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Для здійснення розрахунків Товариство використовувало поточний рахунок № 26007001304803 у ПАТ «АКТАБАНК» м. Дніпропетровська (МФО 307394). У зв’язку з припиненням функціонування банку використання цього рахунку є неможливим.

На кінець 2014 року залишається неповерненою безвідсоткова позика Дніпропетровської обласної організації Українського товариства охорони природи в сумі 2 721,00 грн. на сплату  штрафу за неподання податкової звітності  за попередні роки (до 2011 р.). Згідно додаткової угоди від 01.11.2012 р. до договору позики від 03.11.2011 р. строк повернення позики перенесено до  04.11.2013 р.

На адресу Товариства надходили кошти на проведення круглого столу з питань охорони довкілля та на друк матеріалів круглого столу відповідно до Угоди № 3 від 15.01.2014 р., але з технічних причин виконання угоди не було можливим, через що відповідно до додаткових угод кошти повертались у повному обсязі.

Товариством здійснювались перерахування коштів на адресу Громадської організації «Асо-ціація міжнародно-правових досліджень» на проведення круглого столу з питань євроінтеграції, проте заході не відбувся, через що кошти в повному обсязі були повернуті Товариству.

Товариством здійснювались перерахування коштів на адресу Громадської організації «Асо-ціація міжнародно-правових досліджень» для видання газети «Європейський Час», проте друк газети було здійснено за рахунок інших джерел, через що кошти в повному обсязі були повернуті.

Основні засоби на балансі Дніпропетровської міської організації Товариства охорони природи не обліковуються.

Штатні працівники у Товаристві відсутні. Нарахування заробітної плати не здійснюється.

За станом на 01.01.2014 р. залишок грошових коштів на рахунку Товариства становив – 25,00 грн.

Протягом 2014 р. до Товариства надійшли добровільні внески в сумі – 260,00 грн.

Грошові кошти були використані: на сплату податку на прибуток –  67,00 грн., на оплату банківських послуг – 218,00 грн., разом – 285,00 грн.

Залишок грошових коштів на поточному рахунку Товариства за станом на 31.12.2014 р. становить – 0,00 грн.

В структурі Товариства перебувають місцеві осередки:

Відокремлений підрозділ Амур-Нижньодніпровського району Дніпропетровської міської організації товариства охорони природи – ідентифікаційний код 39112991, реєстраційний № 10000000145987 платника ЄСВ    ;                                                                    

Відокремлений підрозділ Бабушкінського району Дніпропетровської міської організації товариства охорони природи – ідентифікаційний код 39114384 , реєстраційний № 10000000146042

платника ЄСВ;

Відокремлений підрозділ Жовтневого району Дніпропетровської міської організації товариства охорони природи – ідентифікаційний код 39114316, реєстраційний № 10000000145989 платника ЄСВ;

Відокремлений підрозділ Індустріального району Дніпропетровської міської організації товариства охорони природи – ідентифікаційний код 39114321, реєстраційний № 10000000145868

платника ЄСВ;

Відокремлений підрозділ Кіровського району Дніпропетровської міської організації товариства охорони природи ідентифікаційний код 39114337, реєстраційний № 10000000145922 платника ЄСВ;

Відокремлений підрозділ Красногвардійського району Дніпропетровської міської організації товариства охорони природи – ідентифікаційний код 39114358, реєстраційний № платника ЄСВ № 10000000145977;

Відокремлений підрозділ Ленінського району Дніпропетровської міської організації товариства охорони природи – ідентифікаційний код 39114379; реєстраційний № 10000000146023 платника ЄСВ.      

Місцеві осередки зареєстровані Дніпропетровським міським управлінням юстиції, перебувають на обліку у Державних податкових інспекціях відповідних районів міста Дніпропетровська. Поточні рахунки для відокремлених підрозділів не відкриті. Основні засоби на в місцевих осередках  не обліковуються. Штатні працівники в осередках відсутні. Нарахування заробітної плати не здійснюється.